SZÁLLÍTÁSSAL, RENDELÉSSEL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK
1. Mikor kapom meg a rendelésem?
A hétköznap 12:00-ig leadott rendelésed még akár aznap is** feladjuk neked. A GLS futárcéggel dolgozunk együtt, ők garantalják a másnapi szállítást, ha házhozszállítással kéred a rendelést.
Csomagpontokra és automatákra a szállítási idő 1-2 munkanap. Tehát, ha egy csütörtöki napon 10:30-kor jut eszedbe, hogy le kéne adni egy rendelést, mert valamelyik diffúzorod kifogyott, vagy ajándékba vinnéd valakinek hétvégén és házhoz kéred, akár másnapra is ott lehet a csomagod.
**Az aznapi feladást nem tudjuk garantálni minden esetben a megnövekedett forgalom miatt.
2. Pénteken-hétvégén rendeltem meg a csomagom, mikorra várhatom?
A pénteken és hétvégén leadott rendeléseket hétfőn-kedden dolgozzuk fel, tehát keddre-szerdára várható a szállítás. Csomagpontos rendelés esetén szerda-csütörtök is lehet. Igyekszünk minden rendelést még hétfőn feladni, hogy kedden odaérjen hozzád.
3. Milyen átvételi módokat választhatok?
*Házhozszállítás: GLS
*Csomagautomatás átvétel: GLS Csomagautomata, Csomagpont
**Személyes átvétel : 6724 Szeged, Teréz utca 34., előre egyeztetett időpontban, valamint az aktuális kitelepüléseinken, piacokon. A mindenkori piaci átvételt ki tudod választani a szállítási lehetőségek közül, a fizetésnél.
* Utánvétes fizetési módot kizárólag Gls házhozszállítás esetén lehet választani.
** Személyes átvételre kért rendeléseket kifizetheted a helyszínen is készpénzzel és bankkártyás fizetéssel is, valamint előre átutalással és bankkártyával.
4. Mennyibe kerül a szállítás?
GLS házhozszállítás: 1590 forint
GLS csomagautomaták, csomagpont: 1190 forint
Személyes átvétel : Ingyenes
Utánvét költsége: 490 forint
20 000 forint felett a szállítás INGYENES.
5. Milyen fizetési módok vannak?
Házhozszállításos utánvét esetén a futárnál tudsz fizetni készpénzzel vagy bankkártyával.
MyPos-sal a rendelés leadásakor fizethetsz bankkártyával és előre utalással, így átvételkor a futárnak max borravalót kell csak adnod.
Előre utalás esetén ide utalj a megrendelési azonosító elküldésével:
Név:ZenithDeals Kft
Számlaszám: Raiffaisen Bank 12067008-01943744-00100007
IBAN: HU20 1206 7008 0194 3744 0010 0007
6. Honnan tudom, hogy fel lett adva a csomagom?
Összesen 3 db emailt fogunk neked küldeni:
Automata visszaigazoló email: Ez azt jelenti, hogy a rendszerünk fogadta és felvette a rendelésed.
1. státuszmódosító email: Visszaigazolva: Ez azt jelenti, hogy manuálisan visszaigazoltuk a rendelésed és elkezdtük összekészíteni .
2. státuszmódosító email: Futárnak átadva: Ez azt jelenti, hogy a csomagod összekészítettük és átadtuk a futárnak. Ennek az emailnek az elején találod majd az elektronikus számlád és a csomagszámot, amivel a csomagod követheted nyomon a futárcég oldalán.
*Fontos, hogy regisztrációkor/adatok megadásakor pontosan add meg az email címed, mert ha bármilyen elírás történik, a rendszer és a futárszolgálat nem fog tudni email-t küldeni neked az állapotváltozásokról!
1. Hogy kapom a számlát?
Minden rendelés után az általad megadott email címre a Billingo automatikusan kiküldi a számlát.
2. Hogyan tudok még hozzáférni a számlámhoz?
Ha regisztráltál nálunk, utólag a profilodon belül a megrendeléseknél is visszakeresheted az elektronikus számládat.
Profil - Megrendelések - Itt nyomj rá a megrendelésre, aminek a számlájára szükséged van.
Így fog szerepelni: " 2024-XXXX", nyomj rá és be fogja tölteni a számládat.
1. Mit tegyek, ha lemaradt valami a rendelésemből?
Nem kell pánikba esned, ilyen szempontból is nagyon rugalmasak vagyunk. :)
Nem visszaigazolt vagy már visszaigazolt, de még nem elküldött* rendelésekhez hozzá tudunk tenni bármilyen terméket. Fontos viszont tudnod, hogy az összes csomag legkésőbb 14:00-kor a futárcéghez kerül, így maximum 13:30-ig tudunk bármiféle módosítást végrehajtani.
*Megrendelésed státuszát a profilodban tudod ellenőrizni.
A teendőd szimplán csak annyi, hogy az info@candlemap.hu email címre írd le a rendelésed számát, és/vagy a teljes neved, amivel a rendelést leadtad és a hozzáadni kívánt termék(ek) cikkszámát, mi pedig gyorsan hozzátesszük az(oka)t. :)
Mindezt telefonon is megteheted, ha azt preferálod, itt a számunk: +36209184118
2. Mit tegyek, ha törölni szeretném a rendelésem?
Ilyenkor is egyszerű a teendőd: írj egy email-t az info@candlemap.hu-ra a rendelésed számával és/vagy a teljes neveddel, amit a rendelés során megadtál, mi pedig töröljük a rendelésed.
Vagy ha a telefont részesíted előnyben, ott is elérhetsz minket: +36209184118.
Hiányos csomag:
Legnagyobb odafigyelésünk ellenére sajnos ritkán előfordul, hogy egy csomagot véletlenül hiányosan küldünk el, ilyenkor egyszerű a teendőd: Írj egy email-t az info@candlemap.hu email címre, küldd el a rendelési azonosítód és/vagy a teljes neved, amivel leadtad a rendelést, plusz írd le a hiányzó termék nevét. Mi utánanézünk és jogos reklamálás esetén másnapra küldjük is neked a hiányzó terméket. Telefonon is hívhatsz bennünket: +36209184118.
Sérült csomag:
Itt is ugyanez az a helyzet, elkerülhetetlen néha, hogy akármilyen jól ki van párnázva a csomag, megsérül egy termék. Ilyenkor is hasonló a teendőd: Írj egy email-t az info@candlemap.hu email címre, írd le a rendelési azonosítód és/vagy neved, amivel rendeltél és mellékelj pár fotót a sérült termékről. Jogos reklamálás esetén a sérülésnek megfelelően kompenzálunk téged.